Landelijke ME informatiedag 12 mei 2015 te Breda

In Landelijke ME informatiedag

e ME Vereniging Nederland houdt op 12 mei 2015 (Wereld ME dag) haar jaarlijkse informatiebijeenkomst. Deze vindt dit keer plaats in het Apollo Hotel te Breda, vlakbij het treinstation.

Programma

Zoals gebruikelijk is er in de ochtend een besloten werkbespreking. Voor ’s middags is er een mooi programma samengesteld met vier presentaties voor publiek.

Daarbij is er volop gelegenheid voor contact tussen artsen, patiënten en andere belangstellenden. Het CVS/ME Medisch Centrum uit Amsterdam is voltallig aanwezig. Tevens is de Stichting Naasten in Nood present.

Presentaties (13:00-17:00 uur)

• Johannes Peperkamp (neuroloog): “ME en de darmen”
  • Inna de Jong (arts, CVS/ME Medisch Centrum): “Van klacht tot diagnose”
  • Frank Twisk (Stichting ME-de-patiënten): “ME, CVS en SEID: Een juiste diagnose is het halve werk”
  • Hans Clephas (natuurgeneeskundige): “Elektronische weergave van de geest”

Aanmelding

U kunt zich opgeven via het contactformulier. De toegang is gratis voor leden en donateurs van de vereniging; anderen betalen een tientje.

Zie ook