Landelijke ME informatiedag 2016

ME is geen SOLK!!

Aankondiging

De Landelijke ME informatiedag 2016 vindt plaats op donderdag 12 mei te Den Haag. Natuurlijk gaat het vooral over de ontwikkelingen bij de Gezondheidsraad.

Plaats

7AM, Buitenhof 47, 2513 AH  Den Haag. De locatie is toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Hulphonden zijn toegestaan, evenals eigen drinken en voedsel meenemen.

De zaal is aan te lopen vanaf Station Den Haag CS, maar er stoppen ook diverse trams. Voor wie met eigen vervoer komt zijn er parkeergarages in de buurt.

Donderdag 12 mei 2016

Open voor publiek: 12:30 – 17:00 uur

Sprekers

• Robert Scholten (Dutch Brain Council)
  • Wim Haafkes (Centrum Vitaal)
  • Frank Twisk (Stichting ME-de-patiënten)
  • Guido den Broeder (ME vereniging Nederland)

ME Vereniging Nederland

• Guido (010-4559538, bestuur@mevereniging.nl), inhoud
  • Hananja (nummer verwijderd) (tot 20:00, maandags tot 14:00), (mailadres verwijderd), organisatie

Kosten

€ 10,= inclusief koffie, thee en versnaperingen. Voor leden en donateurs van de ME Vereniging Nederland is de toegang gratis. De mogelijkheid bestaat om u ter plekke als lid of donateur aan te melden.

Het entreegeld bij voorkeur van tevoren overmaken naar:

IBAN: NL37 TRIO 0254 3940 94
ME Vereniging Nederland
Rotterdam

Aanmelden

In verband met de capaciteit van de zaal (ca. 60 stoelen) gaarne van tevoren aanmelden via contact@mevereniging.nl .

10:00-12:00 Werkbespreking (geen publiek)

12:30-13:00 Ontvangst

13:00-17:00 Middagprogramma met diverse presentaties

Presentaties:

Deelnemers werkbespreking:

• Guido den Broeder (ME Vereniging Nederland)
  • Johannes Peperkamp (neuroloog)
  • Robert Scholten (Dutch Brain Council)
  • Frank Twisk (Stichting ME-de-patiënten)

Informatiemarkt

Voor een demonstratie van de Oberon, verzorgd door natuurgeneeskundige Wim Haafkes, zoeken we een proefpersoon die bereid is zich voor het aanwezige publiek te laten scannen.