Landelijke ME informatiedag 12 mei 2016 te Den Haag

In Landelijke ME informatiedag

O

p 12 mei 2016, Wereld ME dag, organiseert de ME Vereniging Nederland opnieuw een informatiebijeenkomst. Als locatie is gekozen voor 7AM aan het Buitenhof in Den Haag.

Programma

Op de Landelijke ME informatiedag 2016 is er vooral aandacht voor de ontwikkelingen bij de Gezondheidsraad. Deze is om advies is gevraagd over ME, maar de samenstelling van de commissie roept vragen op. Er zijn veel aanhangers van ‘onverklaarde klachten’ en zowel ME-artsen als ME-patiënten zijn buitenspel gezet.

’s Ochtends vindt een besloten werkbespreking plaats op uitnodiging. Vanaf 12:30 uur kan het publiek naar binnen. Het middagprogramma met diverse presentaties begint om 13:00 uur en duurt tot 17:00 uur.

Daaraan werken mee:

• Robert Scholten (Dutch Brain Council)
  • Frank Twisk (Stichting ME-de-patiënten)
  • Guido den Broeder (ME vereniging Nederland)
  • Johannes Peperkamp (neuroloog)

Tussen de bedrijven door is er gelegenheid voor contact tussen deskundigen, patiënten en andere belangstellenden. Tevens is er voor enkele deelnemers net als vorig jaar de mogelijkheid om zich te laten doormeten met de Oberon van dr. Tisscher.

Aanmelding

U kunt zich opgeven via het contactformulier of per e-mail naar contact@mevereniging.nl. De toegang is gratis voor leden en donateurs van de vereniging; anderen betalen een tientje.